Güveçte sucuklu kuru fasulye tarifi-Kuru fasulye tarifi

Güveçte kuru fasulye nasıl yapılır?
Güveçte kuru fasulye
Güveçte sucuklu kuru fasulye


Bir kaç gündür griple boğuşuyorum. Bu yüzden çok fazla mutfağa giremiyorum ama bu kuru fasulyeleri oğlum tatildeyken yapmıştım Bu kuru fasulyeleri ben büyük güveçte pişirdim. Sunum için küçük güveçlere koyarak servis yaptım.

Fazla uzatmadan tarife geçiyorum.

Gerekli malzemeler:


  • 2 yk  sıvı yağ
  • 1 adet kuru soğan (yemeklik doğranmış)
  • Çeyrek kangal sucuk dilimlenmiş
  • yeteri kadar kuru fasulye (öncede 1-2 taşım kaynatılmış soğuyunca süzülmüş)
  • 2 yk salça
  • sıcak su
  • tuz
Güvecimize sıvı  yağımızı, kuru sopanımızı ve sucuklarımızı koyup kavuruyoruz. Salçamızıda ilave edip 1-2 dk daha kavurup çok az haşlanıp suyu süzülmüş kuru fasulyelerimizi, tuzunu ve suyunu ilave edip pişirmeye bırakıyoruz. Kuru fasulyelerimiz yumuşayıp piştiğinde ocağı kapatıyoruz. Yanına pilav ve turşu ile servis yapıyoruz.

Afiyet olsun.

Güveçte kuru fasulye nasıl yapılır?
Güveçte kuru fasulye
Güveçte sucuklu kuru fasulye

0 yorum:

Yorum Gönder