Dondum insallah blogum eski gunlerine donecek



Yaklaşık Haziran ayının 25'inden beri yollardayım. 1 kere İzmir 2 kere İstanbul 2 kerede Ankara'ya ve aralardada Bilecik ve Eskişehir'e gittim. Oğlum bu sene hem üniversite sınavlarına hemde askeri okul sınavlarına girdi. Bu yüzden şehir şehir gezdim.

Tatil çok güzel geçti Ne zamandır İstanbul'a gitmek istiyordum ama bir türlü gitmek kısmet olmamıştı. İstanbul'da gezme imkanıda buldum ama benim bıraktığım halinden çok farklı 8 yılda çok değişmiş. Heryer AVM olmuş bir kaçını gezme imkanım oldu. Sarıyer'e gitmek çok istiyordum hatta Rumeli Kavağına kadar gittim. Yeni yapılan köprünün inşaatınıda çok yakından görme fırsatımız oldu.
İstanbul'da yıllardır görmediğim arkadaşlarımla karşılaştık hasret giderdik. Dostlarımızla yemekler yiyip sohbetler ettik. Kısacası benim için çok güzel günlerdi.
Hazır İstanbul'a gitmşken Eminönüne gidip Besan pasta malzemelerinede uğradım ufak tefek bir şeyler aldım.
Çok güzel şeyler vardı biz burda hiç bir şey bulamıyoruz ama artık internetten sipariş vereceğim.
Oğlumda Afyon Kocatepe Üniversitesi Makine Mühendisliğini kazandı. Bizim için yeni bir hayat başlıyor oğlum gidiyor. Onu çok özleyeceğim.

İnşallah bloğumuda artık daha düzenli güncelleyeceğim. Yeni tariflerde buluşmak üzere SEVGİLER

0 yorum:

Yorum Gönder