Havuclu cevizli kek tarifi-Havuclu cevizli tarcinli kek

havuçlu cevizli tarçınlı kek 

havuçlu cevizli kek

havuçlu tarçınlı kek tarifleri


 Havuçlu cevizli tarçınlı kek benim sevdiğim keklerden biridir. Havucun keke kattığı ıslaklık en büyük sevme nedenim. Ben şahsen çok kuru kekleri sevmiyorum. Ben bu sefer kekleri muffin kalıplarında yapmayı tercih ettim.

HAVUÇLU KEK


  • 3 ORTA BOY HAVUÇ
  • 1.5 SU BARDAĞI TOZ ŞEKER
  • 4 ADET YUMURTA
  • 1 SU BARDAĞI SIVI YAĞ
  • 1 YEMEK KAŞIĞI TARÇIN
  • 1 PAKET KABARTMA TOZU
  • 1 ÇAY BARDAĞI DÖVÜLMÜŞ CEVİZ
  • 3 SU BARDAĞI UN


İlk önce yumurta ve toz şekerimizi mikserimizle güzelce çırpıyoruz. Havuç ve ceviz hariç bütün malzemeler karıştırılır. Rendelenmiş havuç ve ufalanmış cevizlerimizi ekliyoruz. Kek harcımızı muffin kalıplarına bölüştürüp 170 derece fırında pişiriyoruz.

Afiyet olsun..


havuçlu cevizli tarçınlı kek 

havuçlu cevizli kek

havuçlu tarçınlı kek tarifleri


0 yorum:

Yorum Gönder