Renkli biber soslu makarna tarifi- Soslu makarna

Domatesli biberli makarna
Domatesli biberli makarna tarifi
Renkli biber soslu makarna

Bu ara bizim evin en sevilen makarnası.  Makarna tam bir kurtarıcı oluyor. Hafta sonları pratik lezzetli bir yemek yapmak istediğnizde kolayca yapabiliyorsunuz yanına bir bardak ayranla nefis oluyor. Ben bir süredir evimden kapya biberi eksik etmiyorum. Salatalarda, soslarda, tavuk veya et kavurma türü yemeklerde mutlaka kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla pişmiş hali çok daha faydalıymış.

Ben bir yandan makarna suyunu koyup makarnalarımı haşlıyorum bir yandanda sos tenceremde  sosumu hazırlıyorum.

Malzemeler: Yarım paket makarna için


  • 3 adet yeşil biber tavla zarı boyutunda doğranmış
  • 3 adet kapya biber aynı şekilde doğruyoruz
  • 3 yk ev yapımı domates salçası
  • Tuz
  • Arzuya göre pul biber
  • 2 yk kadar sıvı yağ
Sos tencereme sıvı yağı ve doğradığım biberleri koyarak güzelce kavuruyorum. Biberlerin diriliği gitmeye başlayınca salçamızı tuzu ve pul biberi ilave ediyoruz. Bir kepçe kadarda makarna haşlama suyundan ilave ediyoruz. Haşlanan makarnalarımızı da suyunu süzüp sosumuza güzelce karıştırıyoruz. Sıcak sıcak servis yapıyoruz.
Afiyet olsun.


Domatesli biberli makarna
Domatesli biberli makarna tarifi
Renkli biber soslu makarna

0 yorum:

Yorum Gönder