Mantarli yumurta-Mantarli yumurta nasil yapilir?

Mantar
Mantarlı yumurta
Kahvaltılık tarifler

Mantarı çok seviyorum. Genellikle her hafta pazardan alırım. Bazen domates biberle kavurup garnitür olarak bazen tavukla beraber kavuruyorum. Yada bu tarifteki gibi sabahları hemen 5-6 mantarla yumurtalı yapıyorum. Nefis oluyor.

Daha öncede bizim buralarda yetişen çıntar ile yumurtali kavurma yapmıştım. Oda ayrı bir lezzet oluyor.

Geçen günde dolabımda kalan mantarları ince ince doğradım. Biraz sıvı yağ ile kavurarak biraz pişirdim. Mantarlar ince olduğu için çok çabuk pişiyorlar. Üzerine 2 yumurta kırdım.Arzu ederseniz üzerine birazda rendelenmiş kaşar peyniri serpebilirsiniz. Kahvaltıya nefis mantarlı yumurtanız hazır. Afiyet olsun.

mmm yazarken bile canım istedi ilk fırsatta tekrar yapayım.



Mantar
Mantarlı yumurta
Kahvaltılık tarifler

0 yorum:

Yorum Gönder