3.2.1 pogacası tarifi-Bayatlamayan pogaca tarifi

Galeta unlu poğaça
321 Galeta unlu poğaça tarifi4
Mayasız yumuşak poğaça 



Ne zamandır bu poğaçayı denemek istiyordum. En sonunda geçen gün Sevgili Nursevin arkadaşımın tarifiyle denedim. Gerçekten yumuşacık bir poğaça oluyor. Üzerine susamda serpebilirsiniz ama ben galeta unlu halini çok seviyorum. Hem basit ve çabucak yapılabilecek bir tarif


Bu arada siz bir atırlatma yapmak istiyorum. İnstagram hesabımı takip ediyormusunuz. İnstagramdan güncel olarak yaptıklarımı takip edebilirsiniz.

Sosyal medya hesaplarıma bloğumun sol tarafındaki bağlantılardanda ulaşabilirsiniz.

3.2.1 poğaça tarifi


  • 3 pk. kabartma tozu
  • 2 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • Yaklaşık 4 su bardağı un
  • Üzeri için 1 küçük kase galeta unu
İç malzemesi
  • Ben beyaz peynir kullandım siz istediğiniz malzemeyi kullanabilirsiniz.
Galeta unu hariç diğer malzemelerle yumuşak bir hamur yoğuruyoruz. 10 dakika kadar hamurumuzu dinlendiriyoruz. Hamurumuzdan küçük parçalar koparıp içlerine ufalanmış peynir koyup kenarları ortada birleştirip yuvarlak poğaçalar yapıyoruz. Ben su kullanmadan direk galeta ununa batırıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye diziyoruz. 200 derece fırında poğaçalarımız pembeleşene kadar pişiriyoruz.

Afiyet olsun.


Galeta unlu poğaça
321 Galeta unlu poğaça tarifi4
Mayasız yumuşak poğaça 

0 yorum:

Yorum Gönder