Misirli princ pilavı-Misirli pilav tarifi

Mısırlı prinç pilavı
Mısırlı pilav
Prinç pilavı

Benim en favori pilavlarımdan biridir. Mısırı çok severim ayrıca böyle sebzeli pilavları çok seviyorum. Bloğumda bir sürü böyle tarifim var. İncelerseniz görürsünüz. İncelersiniz deyince aklıma geldi ben bir tarif için bir siteye girdiğimde eğer tarifi beğenmişsem vaktim varsa biraz o siteyi incelerim başka nasıl tarifleri var . Bilmediğim değişik tarifleri varmı diye. Siz ne yapıyorsunuz sadece bir tarife bakıp çıkarmısınız yoksa sizde benim gibi siteyi biraz incelermisiniz. Fazla uzatmayım.
Daha önceki pilav tarfilerime göz atmanızı öneririm.

Mısırlı prinç pilavı


  • 1 ölçü prinç Ben kendi aile fertlerime göre genelde bir kupayı ölçü olarak kullanırım.
  • 1 kutu konserve mısır Dolabınızdaki mısırlada yapabilirsiniz
  • sıvı yağ
  • tereyağ
  • tuz
  • 1 e 1,5 ölçü su

Sıvı yağımızı tenceremize koyup ocağın altını yakıyoruz. Sonra ayıklanmış güzelce yıkanmış princimizi ilave edip kavurmaya başlıyoruz. Sonra sırasıyla mısırı, tuzunu, tereyağını ve suyunu ekleyip tencerenin kapağını kapatıyoruz. Kaynayıncaya kadar harlı ateşte kaynadıktan sonra en kısık konumda suyunu çekene kadar pişiriyoruz. 5-10 dk kadar dinlendirip servis yapıyoruz.

Afiyet olsun.


Mısırlı prinç pilavı
Mısırlı pilav
Prinç pilavı

0 yorum:

Yorum Gönder