Kedi Dili Bisküvi İle Yapılan Tiramisu Tarifi-Kolay Tiramisu Tarifi

Tiramisu tarifi
Kolay tiramisu
Kedidilli Tiramisu tarifi

Tiramisuyu daha önce pasta kekleriyle yapıyordum bu sefer kedi dili bisküvi ile denemek isetdim. Resimdede görüldüğü gibi çok güzel oldular.Bu sayede dilimlemekle uğraşmadan tek tek servis yapabildim. Sizde isterseniz böyle tek kişilik kuplarda ister borcamda bu kolay tiramisulardan yapabilirsiniz.



Kolay Tiramisu Tarifi


  • 1 paket kedi dili bisküvi
  • Islatmak için yarım bardak ılık süt
  • 1 tatlı kaşığı nescafe
  • 1 tatlı kaşığı şeker
Muhallebisi için:
  • 4 bardak sür
  • 3 kahve fincanı un
  • 3 kahve fincanı şeker
  • 1 paket labne peynir
  • Kakao
İlk önce sütü, şekeri ve unu tenceremize koyup sürekli karıştırarak pişiriyoruz. Ilınmaya bırakıyoruz.
Kedi dili bisküvilerimizi ister böyle tek kişilik kaplara ister borcam tepsimize diziyoruz. Bir bardakta süt nescafe şekeri karıştırıp bisküvileri ıslatıyoruz. 
Diğer tarfafta ılınan muhallebimize labne peyniri ekleyip mikserle çırpıyoruz. Bisküvilerimizin üzerine muhalebilerimizi yayıyoruz. Üzerine kakao serpiyoruz. Ben çilekle süsledim. Sizde istediğiniz gibi servis yapıyorsunuz.

Afiyet olsun.



Tiramisu tarifi
Kolay tiramisu
Kedidilli Tiramisu tarifi

0 yorum:

Yorum Gönder