Kozlenmis Biber Salatasi Tarifi

Közlenmiş biber salatası
Kapya Biber salatası
Yoğurtlu biber salatası

Uzun bir aradan sonra merhaba
Bir önceki postumda belirttiğim gibi Eskişehir'e taşındım. Bu yüzden uzun zamandır bloğumu güncelleyemedim. Nihayet evim düzene girmeye başladı. Yeni evin bir sürü eksiği oluyor bunları tamamlamakta biraz zaman alıyor. Daha bir kaç eksiğim var onlarıda zamanla tamamlayacağım. Bugün akşam balkonda otururken bloğumu çok özlediğimi farkettim ve yeni bir post hazırlamanın zamanının geldiğini düşündüm. Ben artık Eskişehir'li bir bloggerım.


Bu salatayı közlediğim kapya biberlerle yaptım.kısaca tarifi anlatayım.

Közlenmiş Kapya biber salatası


  • Közlenmiş kapya biber
  • yoğurt
  • sarımsak
  • tuz
  • zeytinyağ
Ben balkonumda küçük tüp ve közmatik yardımıyla biber ve patlıcanlarımı közlüyorum. Biberleri közleyip çekirdeklerini çıkarıyoruz. Biberlerimizi küçük küçük doğrayıp biraz tuz ekleyip yeteri kadar zeytin yağ ekleyip tavada kavuruyoruz ve ılınmaya bırakıyoruz. Diğer tarafta yeteri kadar yoğurt ve sarımsakla bir sarımsaklı yoğurt hazırlıyoruz. Ilınan biberimizi ve yoğurdumuzu karıştırıp servis yapıyoruz. 
İftar için güzel bir salata oluyor.


Közlenmiş biber salatası
Kapya Biber salatası
Yoğurtlu biber salatası

0 yorum:

Yorum Gönder