5. gün iftar menümüz

Ramazan menümüz
İftar menüsü
İftar yemekleri

Ramazanın 5. gününe geldik hayırlısıyla. Bizim evde bu akşam iftara bunlar yapılacak. Sadece tatlı her zaman olmuyor ben çok tatlı aramıyorum. Eşim için yapmaya çalışıyorum. Ramazanda benim için en önemli olan çorbadır. Mümkün olduğunca çeşit katmaya çalışırım. Evdekilerde buna alıştığı için farkli çorbalar severler. Lafı fazla uzatmadan Menüme geçeyim sonrada mutfağa kaçayım. Şimdiden sizlerede hayırlı iftarlar

Bu gün menümde

Evde yapılmış Mantar çorbası

Ekşili sulu köfte (bunu mutlaka deneyin Pişman olmazsınız)

Domates soslu spagetti

Bizim evin en sevilen salatalarından Gavurdağı salata

Tatlı olarakta Kadayıflı muhallebi düşündüm .

Yarın yeni menüde görüşmek üzere sizede banada kolay gelsin

Sevgiler


Ramazan menümüz
İftar menüsü
İftar yemekleri

0 yorum:

Yorum Gönder