12. gün iftar menüsü

İftar menüsü
Ramazan menüleri
İftar yemekleri


Ramazan su gibi akıp geçiyor. Hergün iftara ne yemekler yapalım diye düşünüyoruz. Ben bloğumu açıyorum eski tariflerime bakarak menümü oluşturuyorum. Arada yeni yemek çeşitleride ekliyorum soframa fırsat buldukça onlarıda burada paylaşacağım. Ramazan'da dolu dolu geçirmek için çok fazla nette vakit geçirmiyorum. Menülerimi oluşturup paylaşımlarımı yapıp çıkıyorum. Akşam üzeri televizyonda iftar sohbetlerini dinlemeyi seviyorum. Yeni bilgiler öğreniyorum. Benim günlerim dolu dolu geçiyor. Siz ramazanda neler yapıyorsunuz?


Bu günkü menüm için belirlediğim tarifler

Buğday Çorbası

Kıymalı Yaprak Sarma

Bulgur Pilavı

Semizotu Salatası

İrmikli Cevizli Revani

Hepimize hayırlı iftarlar diliyorum. Sofralarmız bereketli olsun.


İftar menüsü
Ramazan menüleri
İftar yemekleri

0 yorum:

Yorum Gönder