7. gun iftar menusu

İftar Menüsü
Ramazan menüleri
İftar yemekleri


Başlığı yazarken farkediyorum ki günler ne çabuk geçiyor. 7. güne geldik bile. Yavaş yavaş oruca bünyemiz alıştı. Gün daha kolay geçemeye başladı en azından benim için öyle. Sizler nasılsınız sizde alıştınızmı yada tutabiliyormusunuz? Ramazanın en güzel tarafıda topluca yapılan iftarlar. Ben kalabalıkla yapılan iftarları çok seviyorum. Burda maalesef pek bunu yaşayamıyoruz. Gurbette her şey istediğiniz gibi olmuyor. Olsun bunada şükür.

Bugün menümde kıymalı veya sucuklu kaşarlı yapabileceğiniz pide var. Ben küçükken ramazanda 1-2 kez iç hazırlanıp pideciye götürüp pide yaptırılırdı. Hiç unutmam bir gün mahalledeki komşularla bizden büyük ablalarla toplaşıp pideciye gitmiştik. Büyük ablalarımız ben küçüğüm diye benide bırakıp getirdikleri  iç malzemeyi pideciye bırakıp çarşıya gezmeye gittiler. Onlar gezerken pidelerimiz yapıldı biz döndük. onlar ezan vakti geldiğinde hala gelememişlerdi. Buda küçüklüğümden bir anı olarak kaldı. :)
Lafı fazla uzatmayım. Menüye geçeyim.

Ezogelin Çorbası

Kıymalı veya Sucuklu kaşarlı pide

Domatesli soğanlı salata

Fırın Sütlaç


Şimdiden sizlerede hayırlı iftarlar diliyorum. Sevgiler

İftar Menüsü
Ramazan menüleri
İftar yemekleri

0 yorum:

Yorum Gönder