leziz yemekler~^^



Merhaba!!
Havalar ne guzel..artık bahar geldı!!!
Hoş geldin Bahar!!

size kaç tane leziz yemekleri göstermek istiyorum.
ilk olan
Hardallı salatası.





sevdığınız sebzelerle şunu yapa bilirsiniz.
ben yeşi.kırmız.sarı dolma biber koydum.
ve salatalık, havuç
tavuk göğüş eti ile yaptım.



hardal, sarımsak, limon ve şeker karıştırarak
güzel bir sosu hazırladım.
sofraya sunmadan önce sosu ile harmanlayıb
sunuyorum.

sağlıklı ve besleyici bir salatadır.





bu da profiteloldur.
Ismek yemek kursda öğrendim.




içi krema dolu ..
dış ise çikolata dolu....
lezzetli bir tatlıdır.




ama ben çikolatayı yapımadım..
çok kilo alır diye...  ;)




harika görünen bu pasta..tiramisudur.
bol neskahveli..
bol kremalı..




bunu çok seviyorum.




bir kahve ile yemeniz tavsiye ediyorum!!



süzme yoğrutlu çizkek...
tadı harikadır.

bebek olduğu için eski kadar yemek yapamıyorum.
ama zaman buldukça yapımaya çalışıyorum.

Mutlu evde mutlu koku varmış.
sizin evinizde ne kokuyor??
umarım mutlu kokular kokuyordur!!!

0 yorum:

Yorum Gönder