Türkçe Kore yemek kitabı almak isteyen dikkatine!

 
 
 
  
  
Türkçe Kore Yemek kitabı almak isteyenlerin dikkatine!

artık kitap geldi size göndermeye başlayacağım.
ücreti 10 liladır.
kargo ücreti alıcıya aittir.(istanbul çekmeköyden göndereceğim)

bankaya kitap ücretini yatırdıktan sonra bana yatırdığın ismi ve teslim edilecek yeri adresini
Mesaji olarak gönderin.
para göderdiğin ismi ile alıcı ismi farklı olursa mutlaka bana msj olarak bildirin. 
 
 
706 - 6689946
Bakırkoy TR 19 0006
2000 7060 0006 6899 46
Garanti bankası Bakırkoy subesı
SOOYONG OH

 *not*

 ben bunu para kazanmak için yapımıyorum, asılında bu kitabın ücreti 15 Eurodur. ama geçen Expoda bu kitabı 10 TL'ye satıldığını duydum.
bu yüzden benim blog üyeler ve facebook arkadaşlarımda ayni fiyatta alabilsinler diye bu işi yapmaktayım.
sadece kargo ücretini siz ödeyeceksiniz.
bana kalan hiç yoktur. ben satıcı değilğim sadece aracı oluyorum..
koreyemeği sevenlere bu kitap ulaşa bilsin diye.....^^
 
*kitap fazla değil, sadece 50 tanedir.
 

0 yorum:

Yorum Gönder