Meyveli petibor tarifi-Minik meyveli tart

Meyveli petibör
Minik meyveli tart tarifi
Petibör  nedir?

Bu yıl yaz tatilinde İstanbul'da kaldığımız orduevinde bu petibörleri yemiştik. Oğlum çok beğenmişti. Benden yapmamı istedi fakat kalıbı çok aramama rağmen bulamadım. Böyle bir kalıp görürseniz banada haber verin.

 Nette de bayağa araştırdım bir kaç blogta bunu marketlerden hazır aldıklarını gördüm. Migros ta buldum yaklaşık 3,90 TL gibi bir fiyatı vardı pakedin içinde 12 tane çıktı. Bizim yediğimizde kremşanti kullanılmıştı ama ben kendi puding tarifimi kullandım çok daha lezzetli oldu. Elimde olan meyveleri kullandım. Çilek, ananas, kiraz, kivi daha aklınıza gelen her türlü meyve kullanılabilir. Keşke kalıbı olsada kendimiz daha çok adet yapabilsek.

Afiyet olsun.



Meyveli petibör
Minik meyveli tart tarifi
Petibör  nedir?

0 yorum:

Yorum Gönder