Adana beyti tarifi-Evde beyti yapilisi

Adana beyti
Beyti tarifi
Evde beyti nasıl yapılır?


Geçen gün dolapta eşimin yaptığı adanalar vardı. Ben bunlardan restaurantlarda yediğimiz beytiden yapabileceğimi düşündüm. Sonuç süper oldu. Eşimle bayıla bayıla yedik. Hemen sosyal medya hesabımda paylaştım ve hemen tarifleri istenmeye başladı.



Beni  tanıyanlar bilir dışarıda yediğim şeyleri evde yapmayı seviyorum.

Adana tarifi için eşimin yaptığı tarife bakabilirsiniz.

Malzemeler:

Adana köfte
Kişi sayısına göre lavaş
2 kaşık ev yapımı domates salçası

Adanaları dumansız ızgarada pişiriyoruz. Pişen adanaları lavaşın içine koyup sıkıca sarıyoruz. Dilim dilim kesiyoruz. Tabağımıza diziyoruz.  Salçamızı biraz sıcak su ile sos tenceresinde pişiriyoruz. Beytilerimizin üzerine gezdiriyoruz.  kıyılmış maydanozları üzerlerine serpiyoruz. 2 kaşık yoğurtla servis yapıyoruz.

Afiyet olsun.

Adana beyti
Beyti tarifi
Evde beyti nasıl yapılır?

0 yorum:

Yorum Gönder