Fasulye piyazi tarifi-Piyaz

piyaz nasıl yapılır?

kuru fasulye piyaz

piyaz oktayusta



Bazı tarifler var senelerdir yaparız ama bakarsınız bloğunuzda yoktur. Piyazda onlardan biriydi. Kuru fasulye piyazını çok severim. Izgara köftenin en önemli eşlikçisidir bence. Mangal yapmaya gittiğimizde vakit uygunsa ani karar verilmemişse mutlaka yaparım. 
Bizim evde çok karışık sevilmiyor genellikle az malzemeyle yapıyorum. Bazı arkadaşlarda görüyorum kıvırcık, havuç gibi salata malzemesi ekliyorlar. Ama eşim klasikten şaşmaz.



Malzemeler:( 2 kişilik)

  • 1 büyük su bardağı kuru fasulye
  • Orta boy kırmızı soğan 
  • Yarım demet maydanoz
  • Tuz
  • Zeytinyağ
  • Limon suyu
  • Ben birazda nar ekşisi ekledim
Kuru fasulyelerimizi bol suda haşlıyoruz süzüyoruz. Soğanlarımızı piyazlık diye bilinen şekilde ince ince doğruyoruz. Maydanozlarımızı kıyıyoruz. Salata kasemizde bütün malzemelerimizi güzelce karıştırıyoruz. Servis tabağımıza alıyoruz. Ben kenarlarına domates dilimleri dizdim. 




piyaz nasıl yapılır?

kuru fasulye piyaz

piyaz oktayusta

0 yorum:

Yorum Gönder