Tavuk salatasi tarifi-Yogurtlu tavuk salatasi tarifi

Tavuklu tarifler
Tavuklu salata
Yoğurtlu tavuk salatası



Yılbaşı sofranız için çok güzel bir salata alternatifi........
Bu salatayı ilk kez arkadaşım Güler yılbaşı yemeğimiz için yapmıştı. Ogün bu salataya bayıldım. Sonra ilk fırsatta misafirlerime yaptım fakat o zaman resim çekmediğim için bloğa ekleyemedim. Bu sefer yapınca hemen resim çektim. Bu sefer günüm için bu salatayı yaptım. Kişiye özel küçük kaselerde servis ettim. Bence yoğurtlu hafif güzel bir salata tarifi.
Salatamız için gereken malzemelerimiz:
(10 kişilik)

  • 2 parça tavuk göğüs eti(haşlanmış didiklenmiş)
  • 1 su bardağı zar şeklinde doğranmış salatalık turşusu
  • 1 kutu mısır konservesi
  • Yarım atom marul (küçük küçük doğranmış)
  • 1 su bardağı kadar ceviz (küçük doğranmış)
  • Yeteri kadar yoğurt
  • 2-3 kaşık mayonez
  • tuz
  • 2 diş sarımsak

Tavuklarımızı önceden haşlayıp didikliyoruz soğumaya bırakıyoruz. Atom marullarımızı ve salatalık turşularını doğruyoruz. Cevizleri ufalayıp hazırlıyoruz. Bütün malzemelerimizi büyük bir salata kasesinde karıştırıyoruz. Üzerine bu malzemelere yetecek kadar yoğurt ekleyip karıştırıyoruz. Salatamız hazır

Afiyet olsun.



Tavuklu tarifler
Tavuklu salata
Yoğurtlu tavuk salatası

0 yorum:

Yorum Gönder