Cigersiz ic pilav tarifi-İc pilav nasil yapilir.

Ciğersiz iç pilav tarifi
İç pilavı nasıl yapılır?
Fıstıklı üzümlü pilav

Beni İnstagram hesabımdan takip edenler bilir.  Bu pilavı eşimin isteği üzerine yılbaşı akşamı yemeğe yapmıştım. Daha önce annemde yemiştim ama kendim hiç yapmamıştım. Ama et yemeklerinin yanına eşlik edebilecek nefis bir lezzet. Denemeyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Yapmazsınız çok şey kaybedersiniz.

Ben yanına İslim kebabı yapmıştım.

İç pilav için gerekli malzemeler:(2 kişilik)

  • 1 büyük su bardağı prinç
  • 1 pk dolmalık fıstık
  • 1 pk kuş üzümü
  • 4-5 yk sıvı yağ
  • Tuz
  • 1 fiske tarçım
  • 1 fiske yenibahar
  • 1 fiske karabiber
  • Prinçinize göre su
Pilav tenceremize sıvı yağımızı ve fıstığı koyup rengi dönene kadar kavuruyoruz. Sonra sırasıyla princimizi kavuruyoruz, kuş üzümünü, tuz, karabiber, yenibahar ve tarçını ekleyip karıştırıyoruz. Kendimizin princimizin su kaldırma ölçüsüne göre suyumuzu ekliyoruz. Kaynamaya başlayınca kısıp ateşte pişiriyoruz. 

Afiyet olsun.



Ciğersiz iç pilav tarifi
İç pilavı nasıl yapılır?
Fıstıklı üzümlü pilav

0 yorum:

Yorum Gönder