Domatesli princ pilavi tarifi- Domatesli pilav

Domatesli pilav
Domatesli pilav tarifi
Domatesli pilav nasıl yapılır?


Domatesli pilava bayılırım. Yazın genelde karnıyarığın yanına çok yakıştırıyorum. Kışında domatesli pilav yapabiliriz. Daha önceki yazılarımda paylaştığım yazdan yaptığım domates sularıyla kışında domates çorbası veya domatesli pilav yapabiliyorum. Hemde yaz domatesleri olduğu için çok lezzetli oluyor. Yazın mutlaka domates sularınızı yapın hazırlayın. Kışın rahat edin.


Daha önce pilav tarifi vermiştim. Bu sefer domates suyu kullandığımız için suyunu azaltıyoruz. Ben bir kavanoz domates suyu kullandım.


  • 1 büyük kupa prinç
  • 1 ölçü su
  • 1 kavanoz domates suyu
  • Tuz
  • Sıvı yağ
Sıvı yağımızı tenceremize alıp üzerine domates suyumuzu ilave ediyoruz. Bir tıkırdadıktan sonra princi ekleyip biraz kavuruyoruz. Üzerine bir ölçü su koyup tuzunuda ilave edip kapağını kapatıyoruz. Kaynayıncaya kadar ocağı açık konumda kaynayınca ocağı kısıp suyunu çekene kadar pişiriyoruz. 5-10 dk demlendirip servis yapıyoruz.

Afiyet olsun





Domatesli pilav
Domatesli pilav tarifi
Domatesli pilav nasıl yapılır?

0 yorum:

Yorum Gönder