Patates Salatasi Tarifi

Patates Salatası Tarifi
Patates Salatası
Çay saati tarifleri


Çay saatlerimizin en kolay en lezzetli tariflerinden biridir patates salatası. Ani bir misafir geleceği zaman yarım saat içinde yapabilirsiniz. Ama bugüne kadar patates salatasını bloğa eklemediğimi farkettim. son yaptığımda bu resmi çektim. Bir açıdanda yeni evlenen çok fazla mutfak tecrübesi olmayanlara fikir olması için eklemek istedim.

Ben evde taze soğan bulunmadığı zaman kuru beyaz soğan ekliyorum. Bütün malzemeleri patates miktarına göre ayarlıyoruz.

Patates Salatası


  • Kişi sayımıza göre patates (1 kişiye 1 orta boy patates)
  • Havuç
  • Yeşil biber
  • Kırmızı biber
  • Maydanoz 
  • Varsa dereotu
  • Taze veya kuru beyaz soğan
  • Zeytinyağ
  • Limon suyu
  • Tuz
Patateslerimizi soyup kuşbaşı doğruyoruz. Tuz ilave edip 8-10 dk patateslerimiz pişene kadar haşlıyoruz. Pişen patateslerimizi süzüp soğumaya bırakıyoruz. Havuçlarımız rendeliyoruz. Biberlerimizi, soğanımızı ve maydanozlarımızıda  doğruyoruz. Bütün malzemelerimizi karıştırıp Limon suyu ve zeytinyağ ilave ediyoruz. Tuzunu kontrol edip tuz ilave ediyoruz. 
Servis yapıyoruz.



Patates Salatası Tarifi
Patates Salatası
Çay saati tarifleri

0 yorum:

Yorum Gönder