Buzdolabinda kiyma nasil saklanir?

Buzdolabında kıyma saklama
Kıyma dolapta nasıl saklanır?
Dondurucuya kıyma nasıl konur?

Bugün size pratik bir bilgiyi paylaşmak için bu yazıyı yazıyorum. Çoğumuzun bildiği gibi derin dondurucuda olan et mamüllerimizi çıkarırsak bir daha dondurucuya koyamıyoruz. Bu yüzden dondurucuya küçük paketler halinde koymamız gerekiyor.


Ben kıymalarımı 250 gr'lık parçalara bölüyorum. Buz dolabı poşetine kıymayı koyup kıymayı elimle poşetin dibine hava kalmayacak şekilde koyup bir merdane yardımıyla poşetin yarısına kadar aynı kalınlıkta kıymayı yayıyoruz. Ben ince kesme tahtamla resimdeki gibi izler yapıyorum. Kıymalarımızı üst üste düzgün bir şekilde dolabımızda kaldırıyoruz. Mesala çorba gibi daha az kıyma koyduğumuz yemeklere 1 parçasını koyabiliyoruz. Küçük bir hamleyle bölünmüş yerlerinden kırıp istediğimiz kadarını kullanabiliriz.




Buzdolabında kıyma saklama
Kıyma dolapta nasıl saklanır?
Dondurucuya kıyma nasıl konur?

0 yorum:

Yorum Gönder