Koza food festival After!!


Koza food festival...
çok çok güzel anları bana yaşatı.
katılan şeflere madalyada verildi.
18 ülkeden şefler gelmiş.



burası Kore mutfağı..
Rebeka abla ve sSun ae şef  güzel yemekleri
pişiriyor..




SEMPİO
sempio - korede çok kaliteli gıda sirkettir.
sempio ganjang(soya sosu)lu fırın tavuk kanadı yaptık.
sempio goçujanlu(biber şalça gibi) bibimbab yaptık.
sempio galbi sosuyla Galbiyı. bulgogi sosuyla Bulgogiyi yaptık.



harika bizim ekibimiz...
Rebeka abla. inci hanım. eunji hanım ve sun ae şef!!
sizin yardımınız olmasaydı ben yapamazdım..bu büyük işi..
çok teşekkür ederim.



cana yakın Emre bey!!
bize yardım etti.
ilk defa Gimbabı yaptı..çokta güzel yapmişti.



Koza gıda'nın baş şef olan Zafer bey!!
Bulgogi yiyiyor. tadı nasıl zafer bey???
koza gıda ekipler çok çalışkan ve çok nazıktırler.


işte..
yemekler!!


Galbi



ganjang(soya sosu) fırında tavuk kanadı



bibimbab!

nedense bibimbabı sevmediler.
bol sebze ve pilavıyla yenilen diyet yemektir.
herhalde sosun içindeki susam yağıdan dolaydır.
koreliler susam yağını çok sever.
ama türkler susam yağı hiç yemedıği için
o kokusu çok değişik gelmiş olmalı..





galbi sosu ve bulgogi sosu
daha ihtal edilmedi.
ama bu fuardan sonra ihtal edileceğini söylüyor.
umarım....öyle olsun.







3 gün...
hep ayakta iş yapmak kolay değildi.
ama....çok çok zevkliydi.
kore yemeği tanıtmak ve iyi arkadaşlarımla birlikte olmak..
bana güzel hatırı sağlayan bu fuarı uzun zaman unutamayacağım.






0 yorum:

Yorum Gönder