Mucver Tarifi-Kabak mucveri tarifi

Kabak mücveri 
Kabak mücveri tarifi
Mücver nasıl yapılır?

Yıllar evvel bloğuma mücver tarifimi eklemiştim. Ama nedense resim silindi. Geçen gün yapınca resim çekmek içinde fırsatım olunca tekrar eklemek istedim. Diğer sebzeli mücverimide görmeden gitmeyin derim. 
Kabak Mücveri




  •  4 adet kabak
  • 4 yemek kaşığı un
  • 2 yumurta
  • Maydanoz
  • Dere otu
  • Tuz
  • Karabiber
  • Kızartmak için yağ


Kabaklarımızı soyacakla soyuyoruz güzelce yıkıyoruz. Rendemizin kalın bölümüyle rendeliyoruz. Ben suyunu sıkmıyorum. Maydanozu ve dereotunu küçük küçük doğruyoruz. Bütün malzemeleri karıştırıyoruz.  Tavamıza yeteri kadar yağ koyup ıstıyoruz. Isınan tavamıza kaşık kaşık koyup arkalı önlü kızartıyoruz. Sarmısaklı yoğurtla servis yapıyoruz. 

Afiyet olsun


Kabak mücveri 
Kabak mücveri tarifi
Mücver nasıl yapılır?

0 yorum:

Yorum Gönder